Brands

B

Bellinger sigter efter at ramme et budskab, efterlade et indtryk, få dig til at føle… noget. Glæde, lykke, passion, flegmatisk…? Bellinger er fuldt fokuseret på innovation.
De designer og skaber innovative stel, tilført en smule nyt og unikt – de forsøger at gå derhen, hvor ingen andre har været før.
Bellinger henvender sig til både damer og herre og til alle aldersgrupper. Der er fælles fokus på farverigt varierende liv med rejser og oplevelser.

“Blackfin er den perfekte kombination mellem teknologi og design.

Håndlavet i Italien af den højeste kvalitet af japansk titanium, er hvert stel håndværker fremstillet i en process af 53 produktionsstrin.

Hvert stel er individuel med høj ydeevne, de vejer så lidt som 2,4 g og kombinerer fantastisk styrke, lethed og fleksibilitet.

Oplev alle de funktioner, der gør disse stel helt unikke.

Hvert par Blackfin er helt designet og fremstillet i Italien: Et ret og strategisk valg for at styre alle fremstillingsfaser, for at følge alle detaljer med ekstrem opmærksomhed, for at producere alle komponenter i realtid, så alle er fuldstændigt med på betydningen af ordet “”kvalitet””.”

C

“Carrera er synonymt med pioner design og fremragende kvalitet .
Carrera er et varemærke siden 1956 for folk, der lever efter deres egne regler, og løbende styrker sig og stolt nærmer sig livet, folk der står ud fra mængden.
Hjertet i Carreras enhed er deres vilje til at skubbe grænsen, træde ud af normale konventioner skubbe til det uprøvede og det ukendte. “

G

“GUESS blev grundlagt i 1981 af Marciano-brødrene, som forlod Sydfrankrig i forfølgelse af den amerikanske drøm. Inspireret af en europæisk indflydelse sætter Marciano deres innovative touch på beklædningsindustrien og omdefinerer denim.

Et af deres oprindelige designs var et par stonewashed, slim-fit jeans, 3-zip Marilyn. Bloomingdale’s (stormagasin fra New York, USA) var det første stormagasin til at byde på mærket ved at bestille to dusin jeans. De forsvandt fra hylderne på ingen tid. Dette var begyndelsen på en lang succeshistorie.

Marcianos vision flyttede mærket til nye grænser. GUESS blev et symbol på en ung, sexet og eventyrlystne livsstil.

Gennem årtierne har GUESS inviteret folk til at drømme med sine ikoniske og tidløse reklamekampagner og forvandlet ukendte ansigter til berømte modeller, herunder Claudia Schiffer, Carre Otis, Eva Herzigova, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni og Naomi Campbell.

I dag er GUESS et globalt livsstilsmærke med et komplet udvalg af beklædning og tilbehør, 19 licenspartnere og 1.705 butikker i over 80 lande.”

H

“Havaianas er brasilianske flip-flop sandaler og tilbehør. Havaianas blev skabt i 1962. Det tilhører Alpargatas, en af verdens største sko virksomheder. Mærket og dets produkter er til stede i mere end 80 lande.
Havaianas er ungt, sporty og frisk. “

I

Siden 1987 har Inface leveret simple, urbane og fashionable designs til brille- og solbrillestel.
”Inface er det perfekte tilbehør, som supplerer dit udseende” Inface sikre dig et godt design af høj værdi. Det kan være svært at modstå de nye kollektioner, med nye fortolkninger af klassiske figurer og farver til både damer og herrer.

K

o”Stel af høj kvalitet til dem, som værdsætter design og de små detaljer som gør forskellen. Stellet til dem der nyder at udtrykke deres personlighed.
KunoQvist blev født ud af en lidenskab for briller og et ønske om at være anderledes. Målet har aldrig været at skabe et mærke for alle. Siden den første kollektion blev lanceret i 2005 har der konsekvent været arbejdet med et klassisk skandinavisk design og kombineret med spændende detaljer og et bevidst farvevalg.
KunoQvist skaber stel med farve. Med hver ny kollektion kommer et nyt farveskema. Derfor ændres farvepaletten med tiden.”

L

P

Prego solbriller er fremragende håndværk, hvor der er kælet for detaljerne i hvert eneste stel, og Prego sætter hver sæson nye standarder for, hvad man kan forvente af en brille.
Stellene er håndlavede i så høj en kvalitet, at det er muligt at bruge dem både som regulære brillestel eller som solbriller med styrkesolglas.
Hvert Prego stel er omhyggeligt håndpoleret, så ingen skarpe kanter generer, og hvor designet tillader det, er stængerne monteret med “stop- hængsel”, så enden af brillestangen ikke ridser brilleglasset, når brillen foldes sammen.

ProDesign har en moderne, skandinavisk tilgang til design. Med fokus på enkelhed og funktionalitet indlejret i levende farver, er hver model designet til perfektion.
ProDesign skaber sine designs ved hjælp af ægte portrætter og dermed har brillestel og solbriller en ansigtspasning uden sidestykke, der vil supplere din personlige stil med maksimal komfort.
Missionen er at skabe innovativt brille design ved at genoverveje form og funktion ”vi er Eyewear Architects”.

T

“Thomsen Eyewear-mærket blev grundlagt af Morten Thomsen, der har mere end ti års erfaring indenfor detailhandel, engros og design indenfor brillebranchen.
Med rødder i dansk og skandinavisk designtradition værdsætter Morten Thomsen godt håndværk og er inspireret af form, funktionalitet, æstetik og enkelhed.
“”Vi kombinerer klassiske stilarter med fortolkninger af det moderne look for at skabe udtryksfulde stel med rene og enkle linjer.”” – Morten Thomsen.
Kernen i Thomsen Eyewear består af fem dimensioner, som udformningen af hvert stel skal tilfredsstille:
Høj Kvalitet
Komfortabel at bære
Lette og kraftige
Farve karakter
Unikt design”

“Tom Carlyle Ford er manden bag brandet Tom Ford. Tom Ford er en amerikansk mode designer, filmdirektør, manusforfatter og filmproducent. Han lancerede sit eponyms luksusmærke i 2006, idet han tidligere havde fungeret som den kreative direktør hos Gucci og Yves Saint Laurent.

Tom Ford er vinder af talrige designpriser, hans opstigning i modeverdenen begyndte i 1994, da han blev kreativ direktør for Gucci. Ikke alene ændrede han dramatisk billedet af det legendariske modehus, han ledede også virksomheden til en hidtil uset succes med hans visionære indsigt i, hvad den moderne forbruger ønsker. Hans innovative og provokerende designs sætter tonen til en helt ny retning i luksusprodukter. I 2000 tog Ford også kreativ kontrol over Yves Saint Laurent, et Gucci Group brand, der genoplivede det med sin varemærke kombination af sensualitet og mystik.

I april 2005, et år efter han havde forladt Gucci Group, meddelte han oprettelsen af Tom Ford brandet. En skønhed- og en brillekollektion blev lanceret i 2005 og 2006. i april 2007 åbnede den første betjente butik i New York sammenfaldende med debut af signaturen TOM FORD Menswear og Accessory Collection.

I februar 2011 blev TOM FORD Womenswear Collection introduceret til kunder over hele verden. En stærk vision af moderne feminin glamour, det smukt konstruerede hverdags og aftentøj giver kvinder i alle aldre mulighed for at forstærke deres individualitet og præsentere deres mest glamourøse selv til verden. I september 2011 introducerede TOM FORD sin første Cosmetics Collection, et komplet udvalg af farver og hudbehandlinger.

I dag er der i alt 64 Tom Ford butikker verden over. De mest berømte er butikkerne i Beverly Hills, London, Milano, Tokyo, Las Vegas, Sydney, Dubai, Beirut, Zürich og Rusland.”